Friday, October 5, 2012

Impian Terbesar :)

biler tengok cerita adam & hawa hari ini,
hati terdetik..
"suatu hari nanti aku juga ingin ke sana"

rasenye tue impian semua umat islam,
menjejak kan kaki di bumi tersebut,

itu juga lah impian besar aku,
kalau tak dapat tunaikan haji pun,
aku berharap aku dapat buat umrah di sana,

tunaikan umrah bersama suami,
mak abah dan mertua,
mesti seronok kan, 
pergi sama2 ke sana.
InsyaAllah :)

kalau aku tak dapat pergi,
aku berhajat untuk hantar mak dan abah buat haji,
yer,,itu impian aku dan adek,
dari dulu lagi,
kiteorang dua beradik dah plan akan simpan duet,
nak hantar mak abah buat haji,

tapi kita hanya mampu merancang
Dia yang tentukan segalanya..
insyaAllah kalau ade rezeki :)

alangkah indahnya andai impian ini termakbul..

Ya Allah, kau murahkan lah rezeki kami,
agar kami berkesempatan ke rumah-Mu.
Aamiin :) 

*salam jumaat <3


BILA HATIKU BERBICARA -THANK YOU SWEETHEART-

No comments:

Post a Comment